| Yeah |
| Gepost
door : Veertje
met ip: 84.27.171*
Op: 05/12/2005 16:27 |
Eindelijk hebben we/heb ik de stap genomen om te beginnen met een 'schoon' topic <br /><br /> Let's spam the place
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25] [26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42][43][44][45][46][47][48][49][50] [51][52][53][54][55][56][57][58][59][60][61][62][63][64][65] |
| |
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 23/04/2007 18:59 |
|
| pff hij filtert m ofzo:L gaat lekker 3de foto die k nu ga zoeken andere site dan hyves ![]() haha zelfs 1 van ons samen gevonde: http://www.pleyn.nl/photo.php?c=21&p=5 |
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 27/04/2007 08:28 |
|
| je reageert gelijk niet meer :'( haha | |
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 29/04/2007 15:04 |
|
| weer met m gezoend 8-) | |
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 07/05/2007 15:21 |
|
| Ja sorry ik heb het heel erg druk gehad :> maar leuke jongen joh! Echt knappe jongen. En over dat vreemdgaan, ik vind niet dat ik nu niet te vertrouwen ben, alleen maar omdat ik 1 keer de fout in ben gegaan. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik er spijt van had, maar dat kan ik moeilijk hebben omdat ik er zoiets geweldigs voor terugkrijg en ik heb niet met iemand anders gezoend. Das ook weer een verschil Maar hoe zit t nou met die jongen, is het nou gewoon voor 2 keertjes, offff meer? En hoe staat t met t leren? |
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 07/05/2007 16:20 |
|
Jaa hijs best knap!![]() Ja dat snap ik.. Zeg ook niet zo dat dat bij jou zo is. Maar bij jongens is t mss sowieso al anders vind ik. De meeste zijn echt maar op 1 ding uit, sukkels! Uhm:$ t verhaal wordt nog ingewikkelder..! ik heb toch met mike gezoend afgelopen weekend... terwijl die jongen (van die foto) me eigelijk 'thuis zou brengen' (t was tegenover mn huis waar we uitwaren) maar toen was k dus met mike gegaan ( t was net die aaf uit met zn vriendin) ik voel me echt heel sletterig ![]() En ik sms nog wel met die jongen enzo... maar hijs best player dus t wordt niks! zo heel verhaal! En hoe gaatie met rens? hoe lang al? T leren gaat wel ok hoor ![]() |
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 07/05/2007 19:27 |
|
Hij is heel knap ja! goeie uitgekozen ![]() Ja is ook, maar veel meisjes kunnen ook maar op 1 ding uit zijn he al valt het bij jongens soms meer op denk ik :>Oh nee toch mm heb je er ook echt spijt van dat je met Mike hebt gezoend? En hoe is het contact nou?Ik weet niet of het heel slim is om met hem te zoenen :$ waarom was het uitgegaan met z'n vriendin? En jammer dat die knappe jongen een player is :> anders zouden jullie een leuk stelletje zijn geweest denk ik ![]() Oke mooi! Eerst Nederlands he? wanneer heb je Biologie? Want dat is het meeste leerwerk toch?
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 07/05/2007 19:30 |
|
Oh en met Rens gaat het wel goed hoor, soms doe ik een beetje raar. Maar dat komt omdat ik soms heel onzeker kan worden als hij met een mooi meisje staat te praten. Raak ik jaloers én onzeker. Of als ik last krijg van m'n rug/knie, dan wordt ik wel eens lichtgeraakt. Of soms, als ik veel aandacht nodig heb maar die niet krijg, wat opzich begrijpelijk is. Nja, maar naar een tijdje ben ik weer spraakzaam, en praten we er wel over dus dat is mooi ![]() Weet je wat het is? De laatste tijd hebben we gewoon heel weinig tijd voor ons 2en. Doordeweeks zijn we meestal wel ff alleen, boven. Maar dat is toch anders en in het weekend wil ik vaak wel iets met z'n 2en doen, maar komt er vaak iets tussen waardoor we toch vaak weer met meer zijn. En daar kan Rens niets aan doen, maar ik geef m wel een soort van de schuld steeds. Dat haat ik aan mezelf, maar ik heb gewoon even Rens voor me alleen nodig, snap je? :$ We hebben over 10 dagen 4 maanden
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 07/05/2007 20:55 |
|
Hahaha ja goed he Ja oke das waar, maar ik ken ook heel veel meisjes waarbij dat niet t geval is, en ik ken geen jongens waarbij dat niet t geval is ![]() Uhm nou niet echt spijt, maar ik doe t denk niet meer (heb ik ook al 100x gezegd ) T contact..spreek m wel is op msn, maar daar issie niet zo vaak. En verder met uitgaan en dat is wel gezellig. Alleen wordtie dus ineens heel klef alsie veel op heeft... En dan zoenen we (oeps). T ging niet goed met zn vorige vriendin. zij maakte t uit, omdat zij gelovig is en hij niet (komt ze ook echt nu achter:S?) Nee niet slim om met m te zoenen, maarja, kweetniet, soms moet t gewoon even stiekem mis ik m wel n beetje (en daarom ging ik met die andere jongen zoenen en toen kwam mike ineens onverwachts weer in beeld .. oke klinkt fout he)Haha ja kan altijd lachen met m! best n leuke jongen! Ja ik snap wat je bedoelt met Rens.. En dat jaloerse is op zich niet gek hoor, maar je moet oppasse dat je niet doorslaat en alleen maar bang bent om m kwijt te raken. En ook niet zo jaloers te zijn dat hij er gek van wordt Wel jammer dat jullie zo weinig tijd samen kunnen doorbrengen, maar waarom is t doordeweeks anders dan in t weekend? En kunnen jullie niet anders wat met n groepje doen en dan samen naar huis gaan? Oew best lang al hoor! gaat snel! Ja eerst NL & wiskunde. Biologie is in de laatste week geloof ik ..! das idd wel veel leerwerk. Die week is bset verrot, dan heb ik di woe don ; sk na en bio (weetniet welke volgorde) achter elkaar! das wel ff zwaar maar t moet lukken! ![]() zooo mega lang verhaal volgens mij
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 09/05/2007 08:28 |
|
Wow haha lang verhaal idd maar is niet erg Hm dus eigenlijk heb je met hem gezoend, terwijl je wist dat er niets meer achter zou komen? ik zou dat persoonlijk heel jammer vinden, zeker als ik m nog zou missen. Ik denk dat jij dan om een andere reden met hem zoent dan gewoon met hem zoenen.. ben wel benieuwd hoe dat bij hem zit dan eigenlijk. Wat een domme reden trouwens, die vriendin wist dat idd toch al eerder. Maar mss dacht ze hem wel te kunnen bekeren ofzo Nou mooi zo Ja ik weet dat ik dat jaloerse niet moet gaan overdrijven, maar ik praat er gewoon met hem over. Dat heb ik afgelopen weekend voor het eerst ook gedaan en gezegd dat ik best eens jaloers kan zijn, en dan verzekerd hij mij er gewoon van dat hij voor mij gaat enzooi. Hijs best lief Ja is idd jammer, ik weet niet, in het weekend gaan we meestal 1 keer sowieso ergens heen, en op één of andere manier hebben zijn vrienden of familie niets te doen dus gaan ze met ons iets doen. Rens kan moeilijk nee zeggen ach komt vanzelf wel weer. Ja best lang he :> alleen lijkt het soms heeeel langzaam te gaan haha, maar achteraf gaat het wel altijd snel. Als je nagaat, (bijna) 4 maanden, das niet niks ![]() Heb jij wiskunde en nederlands gelijk je eerste dag? Wat kut joh :s ik had maar 1 examen, geschiedenis. Ben je al goed voorbereidt? Ja tuurlijk gaat het lukken, daar heb ik wel vertrouwen in!
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 09/05/2007 10:10 |
|
| haha jij kan er anders ook aardig wat van (lange verhalen schrijven) Ja maar dat heb ik dus al 100 x gedaan (naja 2-3 x eigelijk )... maar gewoon omdat t soort van fijn is enzo haha weetniet... Vooral de vorige keer had ik dat onwijs, toen die met me wilde zoenen (en die vriendin nog had) en als we dan knuffelden.. dat ik m zo miste enzo Weet ook niet echt.. Ja snap t ook niet helemaal, maar er speelde nog wel meer mee hoor, waarom t uit is gegaan maar dat wilde die geloof k niet helemaal vertellen![]() Oke, wel beter dat je t er met m over kan hebben en dat ie dan die lieve dingen zegt Toch![]() Hmm ja das best jammer... maarja komt idd vast wel n keer dat jullie weer samen kunnen zijn! Zo ja gaat echt snel hoor, 4 mnd is zeker niet niks, bijna n half jaar gewoon! (bijna ja ) Ja... maar NL is niet zo veel leerwerk, dus dat valt wel mee. Oew ik begin nu wel n beetje zenuwachtig te worden eigelijk, hehe. Okee danku
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 14/05/2007 08:11 |
|
| Hm ja ik snap het ergens wel, waarom je zoent met Mike. Maar het lijkt me voor mezelf alleen maar lastiger om met hem te zoenen, omdat ik van mezelf zou weten dat ik het niet meer los kan laten. Ik heb toen het uit was met Rens, een maand later ook nog eens met hem gezoend, en dat maakte het voor mij heel verwarrend. Oh oke :> nou ja is mss ook beetje persoonlijk waarom het uit is gegaan. Ja weet je, eigenlijk zijn Rens en ik totaal verschillend, hij is heel nuchter en té makkelijk, wat soms een beetje irritant is, terwijl ik heel ingewikkeld ben en doe. Gek eigenlijk dat we dan toch nog bij elkaar zijn.Ja gister zijn we weer bij elkaar geweest. Alleen hebben we niet echt iets uitgevoerd eigenlijk ik weet gewoon nooit echt iets om te doen, als het geen mooi weer is. Weet jij iets?Hahaha ja bijna half jaar Hoe is het nu met de zenuwen? Al hard en veel aan het leren of valt het nog mee? ik heb er eigenlijk gewoon heel veel vertrouwen in dat het jou gaat lukken!Hoe zit het eigenlijk met je vervolgopleiding, heb jij je al ergens ingeschreven of iets? want geneeskunde is loting he? Stel dat je daar niet doorheen komt, wat ga je dan doen?
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 14/05/2007 16:39 |
|
| haha ik heb weer met m gezoend. En ik wil geen opmerkingen hahahahaha. Maar dit keer deed hij n beetje moeilijk, dat t niet handig was en vlgs mij is hij n beetje in de war enzo maargoed ![]() hmm ja dat kan lastig zijn, maar mss ook handig, want t zou niet handig zijn als jullie allebei zo nuchter of juist ingewikkeld waren..toch!? Nog niet echt zenuwen.. maar nu 2 dagen vantevoren weet ik niet zo veel meer om te leren.. heb wel paar examens gemaakt vandaag (1 wiskunde 1NL) en daar had k goeie cijfers voor ![]() ja heb me ingeschreven en mn 2de keus is biomedische wetenschappen maar k word gewoon ingelot duhh
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 14/05/2007 19:54 |
|
Oh zaterdag met hem gezoend? mm oke, als je niet wilt dat ik opmerkingen maak dan doe ik het niet ![]() Ik vind het alleen wel apart dat jullie steeds zoenen zonder verder meer contact ofzo ![]() Ja idd is het ook :> Nou opzich valt er aan wiskunde en nederlands mss niet zo veel te leren. Ik vond vorig jaar samenvatten wel makkelijk maar ja dit jaar is het wel moeilijker al ![]() Oh oke haha en wat sta je gemiddeld dan?
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 15/05/2007 10:09 |
|
Nou maak je toch n opmerking ![]() Ja tis ook apart, maar dit keer was t nog lomper van mijn kant iig Want hij zei dat t niet slim was om te zoenen, maar hij zoent me al 20 jaar, dus waar die ingeving ineens vandaan kwam. (halve minuut later zoenden we alsnog:L) Maarja k spreek m op zich wel eens, maar k spreek niet met m af ofzo.. kweetnie.Haha oke wat is er dit jaar moeilijker? Ja samenvatten ging eigelijk wel met oefenen, maar iedereen zegt dat t moeilijk is ![]() ik sta n 7.2 ofzo
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 18/05/2007 09:44 |
|
Haha sorry Waarom was het dit keer nog lomper van jou kant dan? En waarom spreek je niet met hem af? Vind je het zo wel goed of durf je niet zo goed? Dit jaar is samenvatten moeilijker. Tenminste voor m'n examen vorig jaar had ik iets van een 7,5 en met samenvatten dit jaar had ik een 4,2 :/ Oh oke, niet lullig bedoeld hoor, maar ik heb laatst ergens gelezen hoe dat loten nou precies gaat *weet niet of het werkelijk ergens stond of dat het met een proefwerk was* Maar ik denk dat je dan vrij weinig kans maakt, met een 7,2 :$ |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25] [26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42][43][44][45][46][47][48][49][50] [51][52][53][54][55][56][57][58][59][60][61][62][63][64][65] |