hahahahahaha

Yeah
Gepost door : Veertje met ip: 84.27.171*
Op: 05/12/2005 16:27
Eindelijk hebben we/heb ik de stap genomen om te beginnen met een 'schoon' topic <br />
<br />
Let's spam the place

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25]
[26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42][43][44][45][46][47][48][49][50]
[51][52][53][54][55][56][57][58][59][60][61][62][63][64][65]

Gepost door: Veer met ip: 84.27.98*
Op: 19/03/2007 16:53
Haha ja ik heb er niet veel aan maar wel liets

Oeh das wel leuk! Ik vind een te grote groep ook weer niet leuk :s dan gaat het soms mis of je raakt opeens iedereen kwijt ofzo. Sommige zie je de hele avond niet. Ik weet niet, maar als ik écht met een groep ga en niet dat ik ergens heen ga waar anderen ook zijn, vind ik het toch wel fijn als ik ze ook zie en/of spreek die avond :>

Eh ik weet niet echt haha was eigenlijk gewoon een soort excuus om een feest te geven denk ik. Was in een soort van kroeg
Ja ik heb me er behoorlijk overheen gezet goed he, alleen soms heb ik nog wel momenten hoor alleen is het verschil dat ik er nu iets mee doe als ik onzeker ben, dan sms ik hem. Niet over dat ik onzeker ben, maar gewoon een lief smsje, en dan voel ik me al beter. Terwijl ik eerst gewoon onzeker bleef doen en niks deed
Ik merk wel dat het daardoor nog veel en veel beter gaat

Ja GS is heel veel kennen, weten en leren :> ik heb daar de meeste tijd aan besteed ben ik ook best vroeg mee begonnen toen.
Pffoeh jij hebt idd ook wel hele moeilijke vakken.
Welke denk je dat het zwaarste gaat worden?

Oh en 1 tip, je hebt zo'n site over examens, weet niet meer precies hoe die heet. En daar kun je klagen. Dat moet je HEEL veel doen haha ook al ging een examen goed, want daar word de normering fijner door. alle kleine beetjes helpen!

Gepost door: marye met ip: 80.126.105.*
Op: 19/03/2007 17:37
Haha precies
Ja maar k vind t juist leuk..want kga dan met n paar meiden, en dan spreken we daar jongens enzo...waar je niet echt mee uitgaat, maar wat wel leuk is om ze dan te spreken Snap je En iedereen komt zn eigen bekende tegen, maar we staan wel bij elkaR kweetniet Dat is dorps
Maar je hebt gelijk

Hahaha oke, gzellig.!
Ja precies, dan krijg je wat liefs terug en dan weet je dat t goed zit Ben echt blij dat jullie weer bij elkaar zijn superleuk!

Hahaha oke
Ik vind natuurkunde denk ik t moeilijkst. En bio is t meest om te leren denk k..

Hahaha oke! Doe ik tnx.!
ging jij btw kijken wt je cijfer ong was? Op zich wil ik dat wel weten, maar mss word k er nog zenuwachtiger door

Op: 19/03/2007 19:10
Hahaha ja oke. Heb je die ene Mike nog gezien of andere leuke jongens? of helemaal niet mee bezig nu?

Ja idd, alleen ik wil nog altijd niet teveel smsen. Gewoon, dat ie niet het idee krijgt dat ik niet zonder hem kan wat eigenlijk wel zo is maar sst.
Ik ben ook écht super blij met 'ons' en hem en alles zo hoort het te zijn, vind ik.

Natuurkunde lijkt me ook moeilijk ja. Sta je daar goed voor? of moet je ook nog eens een heel hoog punt halen?
Bio pff ja haha 9 hoofdstukken toch ofzo?

Eh ik heb volgens mij alleen bij de vakken waarbij ik zeker wist dat ik dat wel redelijk had gemaakt, nagekeken. En heel erg streng, zodat ik wist dat ik altijd meer punten zou hebben en bij de vakken waar ik het wel wilde weten heel vluchtig omdat ik het eng vond
Maar weet je, ik heb in de weken tussen m'n laatste examen en de uitslag, me echt zo relaxed gevoeld, pas de dag van de uitslag werd ik doodzenuwachtig
Nog een tip is om het niet gelijk na te kijken, mocht je het nou slecht gemaakt hebben, dan raak je helemaal in paniek voor de rest van je examens. Schrijf dingen op die je na wilt kijken, en als je klaar bent met al je examens zoek je de antwoorden op

Op: 19/03/2007 21:06
Nee ik was nu 'ver' weg uit. Maar had laatst wel Mike (nr 2 zg maar) gezien en heel ff gesproken MAar kweetniet, vind m toch niet zo heel leuk, mss nog niet echt aan toe ofzo, mss ook wel, kweetniet wat ik ineens heb

Hahaha ja precies smst hij je veel? Jaa t klinkt echt super! Vind t heel leuk Nu ik nog!

Ik sta voor natuurkunde n 6,6 wel goed dus vind ik
haha voor volgende toets 11 Ben altijd 2 uur bezig met 1 hoofdstuk lezen ofzo haha

Hahahaha ja Ikga denk wel kijken...lijkt me wel ''leuk''.
Hahaha oke. Ja ik ga die weken op vakantie... met vriendinnen dus ik zal me ook niet zo zorgen maken dan.. die avond van te voren wel
Oke dankje voor de tips zal er aan denken

Op: 21/03/2007 19:22
Haha geeft toch niet. Je bent niet verplicht een jongen leuk te vinden, of een vriendje te willen hebben. Denk ook wel dat je niet van de ene in de andere relatie moet vallen

Hm t ene moment smst ie heeeeel weinig, andere moment opeens weer wel meer. Aaah eindelijk morgen, zie ik m weer omg ik heb er echt zin in. Ik ga m zo ff bellen denk ik *als ik durf*
Jij komt zeker ook nog!

Oh een 6,6 is inderdaad goed, dan voel je je vast ook wel wat zekerder als je dan je examen in gaat.
Pfoeh 11 hoofdstukken is dat als voorbereiding op je examen? dus je zou nu al moeten beginnen te leren voor je toets over 2 weken bv?

Haha ja je moet ook gewoon kijken als je dat wilt hoor!
Oh dat heb je slim gepland, om op vakantie te gaan ik heb in die tussentijd gewoon heel veel leuke dingen gedaan was wel lekker

Geen dank
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Op: 21/03/2007 21:30
Hahaha en dat zeg jij haha nee geintje. Nee maar tis wel makkelijker om iemand te vergeten door iemand anders leuk te vinden.

leuuuuuuuuuuuk lekker weekend met m leuk veer
haha ja komt goed

haha ja voor natuurkunde toch
Nee bio is altijd zo veel bij ons maarja.. Ja ik begin al vast met samenvatten...maar komt ook omdat ik hele module nog niks heb gelezen voor bio... (niemand zowat hoor) dus begin ik nu alvast..! heb die toets dinsdag geloofk

Hahaha ja iedereen bij ons op school gaat dan op vakantie.! examenreis ofzo.! is leuk

Hmm dit weekend.. ik ga vrijdag sollicteren bij avifauna (ken je dat?) in t restaurant.. en daarna ff naar stad cadeautje kope en daar wat eten met vrienden en savonsd naar n verjaardag.
Zaterdag is er kroegentocht maar ik ga denk ik niet (toetsweek..normaal zouk wel gaan maar laatste toetsweek enzo, en al n verjaardag...dus ik ben n keer verstandig)
enjij hebt n superleuk weekend he! veel plezier wil alle verhalen horen.!

Op: 21/03/2007 21:43
Ja klopt, maar of het ook beter is betwijfel ik

Haha dank u ik heb met hem gebeld, een half uur. En het ging niet echt ergens over maar het was wel lief en hij is schattig :> ben echt trots op mezelf dat ik hem heb gebeld. Volgens mij dacht hij ook echt zo van, huh

Pff ik ben echt blij dat ik geen bio heb. Maar als jij het interessant vind is het wel minder erg denk ik. Is het nu ook interessant of zitten er echt dodelijk saaie hoofdstukken tussen?

Iedereen met elkaar op vakantie? of allemaal apart

Nee ik ken Avifauna niet maar heel veel succes met je sollicitatie! Ik hoop dat je aangenomen word! Voor welke dagen is het ?
Het lijkt wel alsof jij elk weekend een verjaardag hebt haha veel plezier vrijdagavond dan

En ik zou idd ook niet gaan, deze laatste toetsweek is best belangrijk, zo voor je examens maar goed, je bent zelf verstandig genoeg om dat te bepalen

Ja dank je wel! Word vast wel leuk! ik zal proberen alles te onthouden haha
Tot zondag denk ik!

Op: 22/03/2007 08:03
Weet k ook niet Voelt iig bter.

Haha wat leuk veer haha is toch niet raar dat je m belt

Tis interessant maar sommige hoofdstukken echt niet. Ik vind planten niks. En dingen over ecologie (das toch gewoon AK?) ook niet onwijs

Haha er gaan er heel veel met eigen vrienden naar Kreta, dus daar zit dan de halve school En andere groepjes gaan overal heen Wij met ons groepje naar Spain.!

Haha oke, dat is n bekend vogelpark/speeltuin iets Ik wil voor in de vakantie na mn examens gaan werken.!

haha nee hoor valt mee Dankje.!

Goedhe

Haha mooi zo tot zondag

Op: 25/03/2007 19:08
Gefeliciteerd met je nieuwe baan he! echt super, ging het voor jou gevoel ook goed of niet?

Weekend was wel tof ik ben nu beetje moe en chaggie dus geen zin om een heel verhaal te typen

Op: 25/03/2007 20:46
Dankjewel haha nou vlgns mij namen ze gewoon iedereen aan, dringend mensen nodig Maar heb al infoavond gehad en n cursus(rondleiding en tafels dekken enzo:lol was wel leuk

Haha oke, doe t maar als je wel zin hebt
k ben ook moe en halfziek dus oook geen zin om t te lezen

Op: 26/03/2007 18:31
Hahaha echt? Oh nou ja beter dat je de baan hebt. En wat goed dat ze jullie ook echt inwerken zeg! Dat heb ik nooit echt gehad, maar goed Kruidvat is ook wel anders dan een restaurant

Haha nou je hebt m'n verslag van vrijdag al wel gelezen denk ik he

Hoe was jou weekend?

Op: 26/03/2007 20:05
Hahaha. Njah t was niet echt inwerken..meer n rondleiding... en btj uitleg, te veel info in die 2 uur Maar inwerken komt vanzelf, je leertt wel maar er zijn echt veel regeltjes enzo, moet allemaal chique pff hha.

jaaa haha

mijn weekend heb je den kook gelezen veel leren enzo en btj ziekig, niet zo geweldig dus

Op: 29/03/2007 07:27
Ach komt inderdaad ook wel vooral vanzelf :> haha als het een chique restaurant is zal het toch ook wel redelijk verdienen lijkt me

Pff ik wil weekend!

Ben je nog steeds ziek? ik wel eigenlijk. En hoe gaat je pww? die heb je nou toch?

Op: 29/03/2007 11:47
Nou kweetniet. Mss zijn ze wannabe chic haha

ja ik ook.! naja volgende week weekend

Hmm gaat wel weer beter.! alleen nog verkoude En jij?
Heb nu (pas) 3 toetsen gehad en die gingen goed

Op: 29/03/2007 23:09
Hahaha dat kan ook nog ja

Ja ik wil ook volgend weekend! Dit weekend is nog bout, want heb t druk met school, en werken. En volgende week zaterdag heb ik lekker vrijgenomen. Oeh heb ik écht zin in

Gelukkig! Leren terwijl je ziek bent is niet echt leuk. Ja ik voel me al wel minder ziek maar heb het druk druk drukker, dus voel me lichamelijk nog niet top.
En fijn dat ze goed zijn gegaan. Hoeveel had je er ? 8 toch?

Ga je nog iets leuks doen dit weekend?

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25]
[26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42][43][44][45][46][47][48][49][50]
[51][52][53][54][55][56][57][58][59][60][61][62][63][64][65]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |