| Yeah |
| Gepost
door : Veertje
met ip: 84.27.171*
Op: 05/12/2005 16:27 |
Eindelijk hebben we/heb ik de stap genomen om te beginnen met een 'schoon' topic <br /><br /> Let's spam the place
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25] [26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42][43][44][45][46][47][48][49][50] [51][52][53][54][55][56][57][58][59][60][61][62][63][64][65] |
| |
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 15/02/2007 08:15 |
|
| Oooh. Mss issie wel bezig joh, datie wat slomer reageert... das tog niet gelijk dom? en? hebben jullie nog afgesproken? |
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 15/02/2007 19:07 |
|
| Haha ik voel me echt stom. Hij had 'n smsje niet van mij gehad waardoor hij niet terug kon smsen. Pff poep, heb ik weer voor niets zo stom over hem gedaan. Maar ach, de onzekerheid en alles is al wel veel minder dus opzich mocht het wel een keer haha. Nee maar ik schaam me diep dat ik me zo gedragen heb ![]() Hij kwam rond kwart over 8 bij mij en is tot iets van half 11 gebleven t was gezellig, zelfs al gingen we voetbal kijken ![]() Tis alleen gemeen dat de tijd altijd zo snel voorbij gaat, zelfs bij voetbal :/ Heb jij nog iets gehad voor Valentijn, iets op school ofzo?
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 15/02/2007 21:39 |
|
Hahaha naja ik snap t wel... maar idd , niet gelijk denken datie ineens niet meer van je houdt alsie n keer niet smst.. Mss is zn batterij op, of heeft ie ff geen tijd En in dit geval dus t smsje niet ontvangen (ik had t ook n keer met mike, voordat we wat hadden, wasie ineens weg na t uitgaan, zonder wat te zeggen en ik dacht datie boos was, dus had ik m 4x gesmst ofzo, bleek zn batterij gewoon op oops)haha gezellig haha voetal yeaaah. Wel leuk![]() ![]() ![]() Uhm alleen n krabbel op hyves Van n jongen die verliefd op me is (naja 3 krabbels maar 2 heeftie weer verwijderd)dat was t
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 15/02/2007 22:12 |
|
Ja ik weet het Oh haha heb je dat echt gedaan? Ach weetje, dat toont alleen maar aan dat je echt om hem geeft en wilt weten wat er aan de hand is :> maar als je te lang ermee doorgaat, kan het natuurlijk ook gaan irriteren. Ik ben iig blij, dat het al minder bij mij is geworden, ik ben niet meer zo afhankelijk van m. Alleen carnaval is nog wel ff moeilijk, want vorige keer is het een paar dagen na carnaval uitgegaan :$ en ik ben gewoon beetje bang, dat het weer gebeurd. Mja zal wel goedkomen toch moet er niet teveel bij stilstaan denk ik.Haha leuk toch is het een leuke jongen of niet? Ach Valentijn suckt ook maar hoor. |
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 15/02/2007 22:19 |
|
Haha ja dat had k gedaan. MAar dat had ook zo zijn redenen Die avond hadden n paar mensen tegen me gezegd dat mike zich heel snel irriteert aan n meisje ofzo.. Of andersom, weet t niet eens meer. En toen wasie ineens weg, en antw niet op smsjes.. Was iig heel raar Dus ik smste, kreeg niks, uur later nog niet, dus ik smste: antw ff weer niks toen had k iets gesturd van: nou negeer me niet (schaam me dood had ook al wat op..) ![]() maar verder heb k dat nooit meer gedaan en had t ook uitgelegd haha ![]() Nee joh, tis echt niet zo dat t nu precies dan weer uitgaat... t gaat gewoon niet uit veer je moet er van genieten zo lang t duurt, en niet bang zijn![]() ![]() maar t gaat al beter(Y) nee echt n kneus, echt n stomme $%$% jongen. ik heb wel is over m verteld. Blegh vies issie haha. hhaha ja, als je n vriendje hebt is t leuk (denk k) |
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 19/02/2007 18:26 |
|
| Hmm ja als ik al wat heb gedronken en ik ga twijfelen, dan ga ik ook eerder smsen. Zeker als ik me zorgen maak :> Dus ik begrijp je helemaal, ook dat schaamtegevoel. Is irritant, maar je leert ervan ![]() Ja dat weet ik wel, maar toch het idee he. Bedoel het zou niet heel gek zijn. Of misschien wel. Maar ja. Tot nu toe is het nog wel goed gegaan naar mijn idee, ik laat hem behoorlijk vrij. Bedoel, zaterdags heb ik m gewoon 'alleen' met z'n vrienden gelaten. En gister ging ik met z'n groep mee, heb ik m ook heel vaak gewoon op een afstandje gehouden. En als ie dan naar me toe kwam om me een kusje te geven, dan betekent dat gewoon zoveel he pff ![]() Oh die ene jongen die niet helemaal 100% is? mm stom dat hij het niet begrijpt dat jij hem niet wilt dan..Nou ook dan hoeft het voor mij niet zo nodig hoor ik hecht meer waarde aan een half jaar bij elkaar, 1 jaar bij elkaar. Dat soort dingen :>
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 19/02/2007 18:26 |
|
Hoe gaat het trouwens met je?
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 19/02/2007 18:53 |
|
Hahaha hoe was carnaval eigelijk?![]() ja precies, dan voel je je helemaal gelukkig leuk hoor veer![]() uhm nou hijs denk wel 100 maar hij snapt niet alles egt.. hijs iig niet slim (totaal niet ) maarja hij kijkt maar fftjes.met mij gaat tgoed, lekker vakantie nu hehe vink wel chill! maar vertel over carnaval
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 21/02/2007 15:19 |
|
| Oh shit, ik dacht dat ik al had gereageerd :> Carnaval was wel leuk, alleen heb nu heel erg keel en oorpijn :/ dus dat is minder. Maar verder was het leuk. Gister ben ik alleen niet gegaan, omdat ik me niet zo lekker voelde. En nu ben ik bang dat ik het daarmee heb verpest met Rens :$ het is heel stom, en slaat misschien nergens op. Maar.. aargh, ik maak me vandaag al heel de dag gek. Ik had m vanochtend gesmst, maar nog altijd niets terug gehad :/ of hij ligt op bed, of hij heeft niets gehad of hij stuurt gewoon niets terug.. Oh van die jongen is ook stom :s nou ja laat m maar gewoon met rust ja :> Mooi dat het goed met je gaat! Wat heb je allemaal gedaan al?
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 21/02/2007 15:54 |
|
| nee joh gekkie , je hebt t heus niet verpest dan gelijk hoor. Je moet echt niet denken dat als je je 1 keer iets verkeerd doet (wat je nu niet deed!) dat t gelijk over is..! Ik heb tot nu toe ; 1 dag naar utrecht geweest (Shoppen), dagje taarten gemaakt, en savonds geriskt Filmaafje. Gister tapas gekookt en filmaaf en bij dievriendin slapen En ga nog n keer shoppe (adam) en zaterdag uit hehe en jjij verder nog wat gedaan
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 22/02/2007 17:29 |
|
| Ja ik ben stom he dat ik zo denk :/ ik ben mezelf helemaal aan het gek maken, is echt niet grappig :< Oeh jeetje wat leuk joh je doet echt super veel ![]() Ik heb eh vrijdags pre-carnaval gevierd , zaterdags gewerkt, zaterdagavond carnaval, zondags overdag optocht bij Rens in het dorp gekeken, zondagavond carnaval, maandags eh niet zo veel gedaan overdag, 's avonds carnaval , dinsdags ziek op bed :> m'n oor en keel deden heel veel pijn, woensdags was vriendin langsgekomen, vandaag naar de stad. En verder ga ik morgen huiswerk maken zaterdag weer werken, zondag je ne sais pas
|
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 22/02/2007 21:49 |
|
Ja n beetje wel moet je niet doen meissie!haha nou jij doet ook aardig veel.! leuk joh normaal doek niet zoveel maar deze vakantie zittie vol ![]() Vandaag geshopt in adam was vet coowl![]() hoe gaat t nue met je oor en keel ![]()
|
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 23/02/2007 08:57 |
|
Oeh heb je leuke dingen gekocht? ik zou ook nog wel een keer in A'dam willen shoppen Bij mij zit de vakantie altijd op het laatste moment ineens helemaal vol :/ ik snap het nooit maar ja :> Slecht m'n linkeroor doet nog super zeer, en m'n linkergedeelte van m'n keel ook, kan bijna niet zonder pijn slikken Pff echt heel vervelend :> En wat ga je vandaag doen? Hoeist nou verder met jou eigenlijk? En heb je Mike nog gesproken? |
|
| Gepost door:
marye met ip: 80.126.105.* Op: 23/02/2007 11:29 |
|
Zomerschoenen, oorbellen en eten![]() Hahaha oke Heb vandaag voor t eerst niks te doen (naja alleen vnaaf) dus dat wordt huiswerken (blegh)Hmmm das kut ben je al naar de dokter geweest?Ja gaat wel goed. Njah eigelijk is mn oog echt dood:L heb iets raars sinds mn 4de. kwam op mn 12de weer terug. Heb k heel vaak n rood oog enzo, heb er ook druppels voor. Maar nu mocht k die niet meer gebruiken en heb k n zalf en mn oog is megarood en kan niet tegen zonlicht en ieuwl ![]() Hmm ja mike smste dinsdag ineens hoe t met me ging, maar verder niet echt ofzo. Hijs ook nooit meer online (woont nu op zichzelf). Denk dak m morgenaaf wel met uitgaan zie, maar kweetnie, dan zittie vast aan zn nieuwe vriendin vastgeplakt, dus onwijze behoefte om met m te praten heb k dan ook niet ![]() Vind t wel jammer !en hoest vrdr met u? |
|
| Gepost door:
Veer met ip: 84.27.98* Op: 26/02/2007 15:41 |
|
Haha oeh heb je foto van je schoentjes Vakantie zit er alweer op joh gaat echt veel te snel M'n oor en keelpijn is trouwens sinds gister een beetje weggegaan en het is heel fijn, alleen gapen en soms slikken doet nog pijn. Verder niet meer zoveel last Whuh wat vreemd van je oog heb je dat nu nog steeds. Misschien is dat vanwege vermoeidheid/weinig slaap? Of heb je wel gewoon goed geslapen in de vakantie?Oh wel aardig van hem dat ie je nog heeft gesmst is ie je toch niet helemaal vergeten Heb je hem nog gezien/gesproken met uitgaan of niet? Met mij gaat wel goed, behalve het feit dat de vakantie weer is afgelopen bluh vind ik echt poep. Maar met Rens gaat het echt wel goed gelukkig gister was ik naar verjaardag van z'n zus geweest, daarna terug naar zijn huis om te eten, daarna na vrienden van ons, en toen samen nog even woeh. Liefde heerst
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25] [26][27][28][29][30][31][32][33][34][35][36][37][38][39][40][41][42][43][44][45][46][47][48][49][50] [51][52][53][54][55][56][57][58][59][60][61][62][63][64][65] |